Uvođenje složenih digitalnih rješenja za razvoj poslovanja

EUPOLIS GRUPA implementira napredna digitalna rješenja kako bi optimizirala poslovne procese i poboljšala upravljanje resursima. Kroz potporu vaučera za digitalizaciju i suradnju s Applimentom, tvrtka uvodi Bitrix24 CRM, podižući produktivnost i konkurentnost.

EUPOLIS GRUPA za poslovne usluge, savjetovanje i upravljanje d.o.o. korisnik je vaučera za realizaciju ulaganja u projekt pod nazivom „Uvođenje složenih digitalnih rješenja za razvoj poslovanja tvrtke Eupolis grupa d.o.o.“ Referentni broj je NPOO.C1.1.2.R3-I2.01.

Iznos prihvatljivih izdataka projekta je 19.290,00 EUR. Intenzitet potpore za projekt naveden iznosi 60,0000000% prihvatljivih troškova projekta.

Iznos dobivenih bespovratnih sredstava smatra se potporom male vrijednosti koja se dodjeljuje u skladu s Uredbom Komisije (EU) br. 1407/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (Službeni list Europske unije, L 352, 24. prosinca 2013., str. 1. 8.) te izmjenama iz Uredbe Komisije (EU) 2020/972 od 02. srpnja 2020. godine (Slużbeni list Europske unije, L 215/3, 07. srpnja 2020. godine).

Problem koji projekt adresira tiču se niske razine automatizacije, upravljanja i praćenja ključnim procesima i resursima kroz alate, sustave i platforme koji nisu međusobno povezani niti učinkoviti. Ovo je posebice problematično zbog sve većeg broja i raznovrsnosti klijenata, te složenosti procesa i usluga.

Ciljevi projekta su postizanje produktivnosti tvrtke praćenjem svih aktivnosti, upravljanje resursima vremena i sredstvima po projektu radi učinkovitijeg poslovanja i većeg zadovoljstva klijenata. Aplikacija će omogućiti davanja svih parametara o aktivnostima, rokovima, resursima i financijama.

Ciljne skupine su uprava, zaposlenici i vanjski suradnici tvrtke, klijenti i njihovo odgovorno osoblje, zaposlenici, dobavljači, partneri i kupci.

Uvođenjem cjelovitog rješenja i potpunom obukom svih zaposlenika za njegovim korištenjem, jača se istovremeno i kapacitet poduzeća za provedbu digitalne transformacije. I ne manje značajno, posredno se jača i kapacitet naših klijenata koji će se oslanjati na usluge poduzeća kao konzultanta primjenjujući postupke, procedure i template koje koristi i poduzeće kao obrazac za međusobnu komunikaciju.

Poduzeće time dobiva preduvjet za značajno povećanje konkurentnosti i podiže upravljanje na sva tri područja na znatno višu razinu: povećava kvalitetu isporučevina, smanjuje vrijeme potrebno za provedbu i u konačnici značajno smanjuje trošak izvedbe za poduzeće.

Ovakvo složeno digitalizirano rješenje povezat će u sinergiju operativnu i stratešku razinu upravljanja i pomoći poboljšanju poslovne prakse i operacija poduzeća.

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja RH izdalo je Katalog pružatelja usluga u okviru poziva “Vaučeri za digitalizaciju”, te je u dijelu “Složena digitalna rješenja” raspisalo listu prihvatljivih pružatelja usluga. EUPOLIS GRUPA je izabrala tvrtku Appliment, obrt za računalno programiranje i ostale usluge, kao adekvatnog dobavitelja usluga – implementacija CRM-a i razvoja softverskih rješenja za korisnike. Ponuda Applimenta temeljena je na Bitrix24 softveru, jednom od svjetskih vodećih softvera za upravljanje procesima CRM-a, PM i HR.

Predviđeno trajanje projekta je od 07. studenoga 2023. godine do 07. studenoga 2024. godine.

Povezani članci

Green LaMis

Projekt “Green LaMiS” ima za cilj unaprijediti način na koji se pružaju socijalne usluge, uz istovremeno smanjenje emisije CO2 i rješavanje problema prometnih gužvi.

Pročitajte više